Splošni pogoji poslovanja

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA VISTRA D.O.O. veljajo za nakupe in naročila v fizični trgovini, salonu in preko telefona/elektronske pošte

(za spletne nakupe v naši spletni trgovini veljajo Pogoji poslovanja za spletne nakupe)

 

Osebna izkaznica podjetja

  • Ime: Vistra d.o.o. (ponudnik)
  • Sedež: Groblje 3a, 1230 Domžale, Slovenija
  • ID številka za DDV: SI92748619, smo zavezanci za DDV
  • Matična številka: 5305411000
  • TRR: SI56 0310 4100 6064 795
  • Kontaktni podatki: info@vistra.si

 

Strinjanje s splošnimi pogoji poslovanja

Ti splošni pogoji poslovanja veljajo za prodajo blaga in storitev v naši fizični trgovini, salonu in preko telefona/elektronske pošte. Veljajo za nakup artiklov in storitev iz našega prodajnega programa – tako materiala iz zaloge kot materiala po naročilu. Stranka s plačilom avansa v celoti sprejema pogoje poslovanja, ki so sestavni del kupoprodajne pogodbe. Šteje se, da s plačilom avansa (oziroma oddajo naročila v taki obliki, kot jo določa medsebojna pogodba) naročnik v celoti sprejme te splošne pogoje poslovanja.

Ponudnik si pridružuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

Pred naročilom je potrebno preveriti ustreznost ponujenega blaga. S plačilom avansa potrjujete vse artikle, skice in količine izbranega blaga.

Pridržujemo si pravico do napak pri cenah in v besedilu (na ponudbi in/ali računu). Pridržujemo si pravico do napak na spletni strani tako v slikovnem kot tekstovnem delu in zanje ne prevzemamo odgovornosti.

 

Plačilni pogoji in cene

Za naročilo je potrebno:

1. plačilo 50% avansa, preostanek pred prevzemom,

2. plačilo 70% avansa, preostanek pred prevzemom,

3. plačilo 100% avansa ali

4. individualen dogovor s prodajalcem/svetovalcem.

 

Gotovinsko plačilo – gotovina ali nakazilo na TRR. 

Možnost plačila s karticami – Maestro, BA, Eurocard, Visa, Karanta, Diners. 

Cene v salonu so v evrih in vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.

 

Keramika

Količine keramike na ponudbi preverite skupaj s keramičarjem. Za preveč ali premalo izračunane količine ne odgovarjamo. Vračilo preveč naročene keramike ni možno.

Možna so barvna, strukturna in dimenzijska odstopanja od razstavljenih vzorcev. Dimenzije ploščic na ponudbi so kataloške – dobavljene ploščice lahko po dimenziji odstopajo glede na kaliber (do +/- 10 mm). Točne mere lahko vnaprej preverite pri svojemu prodajalcu oz. svetovalcu.

Dejanska dimenzija ploščic znotraj različnih serij in različnih proizvajalcev se razlikuje, zato lovljenje fug praviloma ni mogoče. V primeru, da želite, da se fuge ujemajo, se posvetujte s svojim svetovalcem oziroma izberite proizvajalca, ki proizvaja samo eno velikost – en kaliber.

Vsaka serija – peka ima svoj ton, svojo barvo. Barvno odstopanje od vzorca v salonu ni osnova za reklamacijo. V kolikor želite videti dejansko barvo, ki je trenutno na zalogi v tovarni, naročite aktualen vzorec pri svojem prodajalcu oz. svetovalcu.

Vsaka serija in barva imata svoj ton in kaliber. Ista serija in ista barva imata v različnih dimenzijah lahko drug odtenek – to ni osnova za reklamacijo. O možnosti naročila istega odtenka pri različnih dimenzijah se posvetujte s svojim prodajalcem oz. svetovalcem.

Vsaka serija keramike ima svojo oznako variacije – od V1 do V4, pri čemer velja, da variacija V1 pomeni enobarvne ploščice, kjer so vse ploščice enake, variacija V4 pa ploščice, kjer je vsak obraz ploščice močno drugačen. O stopnji variacije se posvetujte s svojim prodajalcem oz. svetovalcem. Nepoznavanje stopnje variacije naročene keramike ni osnova za reklamacijo.

Vzorci in žile na ploščicah se ne nadaljujejo. V kolikor želite, da se nadaljujejo, preverite možnosti pri svojemu prodajalcu oz. svetovalcu.

Ploščice so lahko ukrivljene znotraj standardov, ki jih ima posamezni proizvajalec.

Ukrivljenost (angl. planarity) ploščic, ki so znotraj standardov proizvajalca za prvi (oz. dobavljeni) kakovostni razred, ni predmet reklamacije. Pri velikoformatnim ploščicah je ukrivljenost lahko tudi do 3 cm.

Pri naročilu keramike in pripadajočih posebnih kosov (nizkostenske obrobe, stopniščni elementi) ponavadi pride do barvnega odstopanja med keramiko in posebnimi kosi, saj je proizvodnja obojih ločena. To ni osnova za reklamacijo.

Na položene ploščice ni reklamacije. Pred polaganjem predlagamo, da stranka in polagalec pregledata ustreznost dobavljenega blaga.

Artikle morate pregledati pred prevzemom in montažo. Reklamiran artikel morate vrniti v originalni, nepoškodovani embalaži/škatli. Reklamacije fizičnih poškodb na položenih artiklih niso mogoče.

Vse prodane ploščice so prvega kakovostnega razreda, razen če je izplicitno rečeno in ponujeno drugače.

Keramiko je treba po polaganju primerno očisiti, da se odstrani ostanke fugirne mase in lepila (temu rečeno prvo oz. gradbeno čiščenje). Več o vzdrževanju keramike in prvem čiščenju si preberite na naši spletni strani www.vistra-butik.si/sl/shop/navodila/.

 

Sanitarna oprema

Sanitarni elementi lahko odstopajo od kataloških vrednosti do +/- 1 cm.

Možno je manjše barvno odstopanje barvaste sanitarne opreme od vzorca v salonu. Barva barvane wc deske se lahko razlikuje od barve barvanega wcja, saj gre za karakteristiko barve na različnih materialih, kar ni osnova za reklamacijo.

Panti na wc deski z mehkih zapiranjem niso predmet reklamacije. Za čimdaljšo uporabo mehkega zapiranja priporočamo, da deske ne zapirate na silo.

Keramični odtočni sifon se v primeru vleka ali prevelike sile pri privijanju lahko odlepi, kar ni predmet reklamacije. Za čimdaljšo uporabo predlagamo nežno vijačenje pri odstranjevanju/čiščenju.

V primeru špricanja vode iz brezrobega wcja se najprej obrnite na svojega vodovodarja. Predlagamo, da za manjši pretok vode prilagodite količino izpuščene vode iz kotlička ali pa uporabite fizično sito-reduktor na dotoku vode v školjko (za nakatere modele na voljo v naši trgovini, nekateri modeli imajo reduktor vključen v dobavo).

Artikle morate pregledati pred prevzemom in montažo. Reklamiran artikel morate vrniti v originalni, nepoškodovani embalaži/škatli. Reklamacije fizičnih poškodb na že montiranih artiklih niso mogoče.

Več o vzdrževanju sanitarne opreme si preberite na naši spletni strani www.vistra-butik.si/sl/shop/navodila/.

 

Armature

Armature v posebnih obdelavah potrebujejo redno in pravilno vzdrževanje. Napačna montaža, fizične poškodbe in poškodbe armatur zaradi posledic vodnega kamna niso osnova za reklamacijo. V kolikor vsebuje voda v vašem vodovodnem omrežju vodni kamen, predlagamo namestitev in uporabo mehčalne naprave – še posebej pri armaturah v temnejših odtenkih, kjer je mehčalna naprava zelo priporočljiva.

Pred prvo uporabo armatur je treba vodovodne cevi očistiti umazanije in fizičnih delcev. Če tega ne storite, se fizični delci lahko zataknejo v kartušo, kar povrzroči poškodbo na kartuši in kapljanje iz armature. Puščanje armature, ki je posledica poškodb armature zaradi vodnega kamna ali poškodb zaradi fizičnih delcev, ni osnova za reklamacijo. V izogib poškodbam armatur zaradi fizičnih delcev priporočamo namestitev mehanskega filtra.

Artikle morate pregledati pred prevzemom in montažo. Reklamiran artikel morate vrniti v originalni, nepoškodovani embalaži/škatli. Reklamacije fizičnih poškodb na že montiranih artiklih niso mogoče.

Pri tuš kompletih proizvajalca FIR, ki vsebujejo tuš cevi, so le-te avtomatsko v kompletu naslednjih barv: inox, krom in bela - cev je sive barve, vse ostale obdelave - cev je črne barve. V kolikor želite dodatno naročiti cev v barvi obdelave, na to opozorite svetovalca pri pripravi ponudbe. Na zalogi v trgovini imamo tudi bele tuš cevi. 

Več o vzdrževanju armatur si preberite na naši spletni strani www.vistra-butik.si/sl/shop/navodila/.

 

Omarice in pulti

Kopalniške omarice so namenjene uporabi v vlažnih prostorih, vendar ne prenesejo namakanja. Reklamacija na dele omaric, kjer se vidi, da se je voda dlje časa nabirala (stala), ni mogoča. Vsako omarico in pult je po uporabi priporočljivo obrisati do suhega.

Obstaja več različnih materialov, iz katerih so omarice narejene. Preverite pri svojem prodajalcu oz. svetovalcu, iz katerega materiala je vaša omarica.

Artikle morate pregledati pred prevzemom in montažo. Reklamiran artikel morate vrniti v originalni, nepoškodovani embalaži/škatli. Reklamacije fizičnih poškodb na že montiranih artiklih niso mogoče.

Več o karakteristikah materialov in vzdrževanju omaric ter pultov si preberite na naši spletni strani www.vistra-butik.si/sl/shop/navodila/.

 

Parket

Parket je narejen iz naravnega materiala, zato se nekatere njegove karakteristike smatrajo kot posebnost, ne pomankljivost. Nekatere optične pomanjkljivosti talnih oblog oz. parketa so: z letnimi časi pogojene fuge ali sprememba oblike desk, sprememba barve zaradi vpliva svetlobe, obraba vrhnjega zaščitnega sloja, mehanske poškodbe (vdrtine, praske, poškodbe zaradi pet na čevljih, kamnov, domačih živali …), madeži, ki so nastali zaradi nestrokovnega ravnanja, uporabe ali skladiščenja. Glede posebnosti izbranega parketa se posvetujte s svojim prodajalcem oz. svetovalcem.

Vidne napake je potrebno reklamirati pred polaganjem talne obloge oz. parketa. Garancija velja izključno pri uporabi izdelkov v zasebnih prostorih z normalno obremenitvijo, izvzeti so mokri in vlažni prostori. Garancije na talni oblogi oz. parketu ni mogoče uveljavljati v primeru neustreznega čiščenja in nege (v nasprotju z navodili za vzdrževanje), nestrokovnega polaganja, stoječe vode, napada insektov, nezgode, višje sile.

Artikle morate pregledati pred prevzemom in montažo. Reklamiran artikel morate vrniti v originalni, nepoškodovani embalaži/škatli. Reklamacije fizičnih poškodb na že montiranih artiklih niso mogoče.

Več o vzdrževanju parketa si preberite na naši spletni strani www.vistra-butik.si/sl/shop/navodila/.

 

Radiatorji

Radiatorje ločimo glede na način ogrevanja – vodni, električni ali kombinirani. Ob naročilu preverite, kakšen tip radiatorja imate predvidenega v ponudbi.

Radiatorja ni priporočljivo montirati v območje tuša ali tja, kjer je lahko izpostavljen vodi oz. kapljicam vode, saj lahko pride do poškodb vrhnjega sloja. Iz enakega razloga se odsvetuje montaža ob wc ali pisoar. V primeru poškodb zaradi vode ali urina reklamacija ni možna.

Pri montaži električnega radiatorja v kopalnici bodite pozorni na lokacijo postavitve od vode – posvetujte se s svojim električarjem oz. vodovodarjem oz. strokovno podkovano osebo.

Artikle morate pregledati pred prevzemom in montažo. Reklamiran artikel morate vrniti v originalni, nepoškodovani embalaži/škatli. Reklamacije fizičnih poškodb na že montiranih artiklih niso mogoče.

Več o vzdrževanju radiatorjev si preberite na naši spletni strani www.vistra-butik.si/sl/shop/navodila/.

 

Kadi, tuš kadi in pulti

Kopalne kadi se ločijo glede na tipe vgradnje (vgradna, prostostoječa, s panelom). Ob naročilu preverite, kakšen tip kadi imate predvidenega (v ponudbi).

Tuš kadi iz umetnih mas je možno tudi rezati po dolžini in širini, in sicer z rezalko. Navodila za rezanje so praviloma dodana v škatlo (v kolikor jih ne najdete, se obrnite na nas). Večina proizvajalcev ponudba tovarniško rezanje oziroma izdelavo tuš kadi po meri – glede tega se posvetujte s svojim prodajalecm oz. svetovalcem.

Umetne mase povečini vsebujejo nekaj smol. Pazite, da artikel ni izpostavljen direktnemu soncu, saj lahko porumeni.

Artikle morate pregledati pred prevzemom in montažo. Reklamiran artikel morate vrniti v originalni, nepoškodovani embalaži/škatli. Reklamacije fizičnih poškodb na že montiranih artiklih niso mogoče.

Več o vzdrževanju kadi, tuš kadi in pultov si preberite na naši spletni strani www.vistra-butik.si/sl/shop/navodila/

 

Tuš kabine, zasteklitve, ogledala in luči

Kopalniške zasteklitve so praviloma narejene iz temperiranega stekla, ki se ob fizični poškodbi razleti na manjše kose, da prepreči poškodbe/zareze zaradi velikih kosov stekla. Ob vgradnji in ob uporabi pazite na vogale ter druge občutljive dele stekla.

Nekateri proizvajalci nudijo posebno trajno obdelavo stekla proti kapljanju in vodnemu kamnu, ki ščiti tuš kabino pred ostanki vodnega kamna. Ta specifična površinska obdelava se izvaja neposredno med proizvodnjo steklenih plošč in ustvarja zaščito, ki preprečuje nastajanje usedlin. Nega je dolgotrajna, ne izgubi učinkovitosti in omogoča hitrejše vsakodnevno čiščenje prhe. Preverite pri svojem prodajalcu oz. svetovalcu, če ima vaša zasteklitev možnost trajne zaščite proti nabiranju vodnega kamna.

Na trgu obstajajo tudi premazi za stekla, ki omogočajo začasno zaščito proti nabiranju vodnega kamna – za dodatne informacije se obrnite na svojega prodajalci oz. svetovalca.

Ogledala z vgradnimi lučmi in luči imajo tovarniško predvideno barvo svetlobe, merjeno v K (Kelvinih). Pri nekaterih dobaviteljih je možna menjava v drug spekter Kelvinov – glede tega se posvetuje s svojim prodajalecm ali svetovalcem. Neustrezna barva svetlobe na naročenem ogledalu/luči ni predmet reklamacije, kjer barva svetlobe ni bila napisana v ponudbi.

Artikle morate pregledati pred prevzemom in montažo. Reklamiran artikel morate vrniti v originalni, nepoškodovani embalaži/škatli. Reklamacije fizičnih poškodb na že montiranih artiklih niso mogoče.

Več o vzdrževanju stekel, ogledal in kadi si preberite na naši spletni strani www.vistra-butik.si/sl/shop/navodila/

 

Kopalniški dodatki

Deli, ki so podvrženi normalni obrabi in poškodbam zaradi malomarnosti ali neustrezne namestitve ali naknadnih manipulacij, ki jih je izvedlo osebje, ki ga ni pooblastil proizvajalec, in/ali njihova izpostavljenost nenormalnim jedkim in/ali abrazivnim sredstvom, so izključeni iz garancije.

Možne so odstopanja v velikosti, navedeni v katalogi oziroma ponudbi – tolerance morajo v milimetrih, manjše od 5 % skupne mere.

Nekatere keramične dele kopalniških dodatkov proizvajalci izdelujejo ročno z ulivanjem, brez uporabe industrijskih kalupov, prisotnost majhnih odstopanj je značilna za mojstrsko izdelavo izdelka.

Artikle morate pregledati pred prevzemom in montažo. Reklamiran artikel morate vrniti v originalni, nepoškodovani embalaži/škatli. Reklamacije fizičnih poškodb na že montiranih artiklih niso mogoče.

Več o vzdrževanju stekel, ogledal in kadi si preberite na naši spletni strani www.vistra-butik.si/sl/shop/navodila/

 

Ostala oprema in materiali

Artikle morate pregledati pred prevzemom in montažo. Reklamiran artikel morate vrniti v originalni, nepoškodovani embalaži/škatli. Reklamacije fizičnih poškodb na že montiranih artiklih niso mogoče.

 

Malo naročilo

V primeru naročila keramike pod 10 m2 in sanitarne opreme pod 3 kosi si pridržujemo pravico na ponudbi zaračunati dodatne stroške (strošek malega naročila oz. stroške palete oz. manipulativne stroške oz. kot jih nam obračuna proizvajalec). Strošek lahko vnaprej preverite pri svojemu prodajalcu oz. svetovalcu. V primeru malega naročila popust/rabat ni možen.

 

Izposoja vzorcev - salon

Omogočamo brezplačno izposojo vzorcev keramike iz salona za 1-2 delovna dneva. Ob izposoji si zabeležimo vaše podatke. Prosimo, da na vzorce pazite in jih vestno vrnete na dogovorjeni datum. V primeru izposoje dekorjev in dražjih ploščic si pridržujemo pravico, da za čas izposoje poberemo kavcijo. V primeru poškodovanja ali izgube vzorcev, vam le-te zaračunamo.

V kolikor za primere večjih projektov potrebujete lasten vzorec, vam ga lahko dodatno naročimo in ga obdržite dlje časa.

 

Izposoja vzorcev - trgovina

Strankam omogočamo izposojo oziroma nakup vzorcev keramike iz zaloge (iz naše trgovine). Ob izposoji plačate vrednost izposojene ploščice po ceniku z DDV.

Znesek vam vrnemo v primeru:

  • da ploščico/vzorec vrnete v roku enega tedna oziroma imamo v tem času še vedno na zalogi isti ton in kaliber,
  • da je ploščica/vzorec čista in nepoškodovana,
  • da predložite račun, ki ste ga prejeli ob nakupu (zaradi datuma izposoje in zabeleženega tona vzorca).

Če ton in kaliber poideta, če ste račun izgubili oziroma če je ploščica umazana in poškodovana (torej neprimerna za nadaljno prodajo), vam denarja za vzorec ne vrnemo.

 

Dostava

Cene veljajo za lastni prevzem blaga v našem skladišču v Domžalah (Groblje 3a). V kolikor želite dostavo na objekt, na to opozorite prodajalca oz. svetovalca pri pripravi ponudbe. Dostava za naročeno blago nad 750 eur z DDV, razdalja do 30 km, pod težo 1.200 kg je brezplačna (velja za enkratno dostavo). Ostala dostava se zaračunava po dogovoru z našim skladiščem (031 778 488 oz. sandi@vistra.si).

Dostava omogočamo, do kamor pride kamion, za razklad in raznos v svoje prostore poskrbite sami. V kolikor v času dostave ne boste imeli zagotovoljenih nosačev in na naslovu za dostavo ne bo osebe, ki je odgovorna za pregled in prevzem materiala, si pridržujemo pravico za zavrnitev dostave, stroške ponovne dostave nosite sami. Proti plačilu vam lahko razklad in raznos v vaše prostore organiziramo mi – cena po dogovoru (031 778 488 oz. sandi@vistra.si).

Cene za dostavo se razlikujejo glede na težo, oddaljenost (nad 30 km), volumen, znesek in tip razkladanja:

  • pri teži na 1.200 kg, razdalji nad 30 km, volumen nad 3 m3 – CENA PO DOGOVORU (031 778 488 oz. sandi@vistra.si),
  • ob določenem tipu prevoza (hiab) se zaračunava prevoz + čas razklada na uro – CENA PO DOGOVORU (031 778 488 oz. sandi@vistra.si).

Za termin dostave se je potrebno dogovoriti/uskladiti vsaj tri dni pred prevozom.

Za material, ko je enkrat prevzet iz našega skladišča oz. dostavljen na objekt (naša dostava), ne odgovarjamo več.

 

Skladiščenje

Po prejemu našega obvestila ali klica, da je vaše blago v našem skladišču, skladiščimo vaše blago brezplačno do 1 meseca. Po tem času se skladiščenje zaračunava 15 eur/paleto/mesec (v ceno ni vštet DDV). Material na plačljivem skladiščenju se sprosti za prevzem šele po plačilu stroškov skladiščenja.

 

Odveza odgovornosti

Smo uvozniki za mnogo artiklov od mnogih proizvajalcev. Za vsa vprašanja, težave pri razumevanju teksta ipd. nas kontaktirajte. Za nejasna navodila lahko zagotovimo ustrezne prevode, če zaprosite zanje.

Po svojih najboljših močeh se trudimo zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so na voljo v trgovini, salonu ali na spletni strani. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da nam ne uspe popraviti podatkov in cen na cenikih. V takem primeru bomo kupca obvestili o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Čeprav se trudimo zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov in vzorce artiklov v salonu/trgovini, je potrebno vse fotografije in vzorce razumeti kot simbolične. Fotografije in vzorci ne zagotavljajo lastnosti artikla. Vsak artikel je unikaten, zato lahko pride do manjših odstopanj v barvi ali vzorcu.

Kot ponudnik ne odgovarjamo za posledice uporabe izdelkov, temveč jih kupec uporablja na lastno odgovornost.

 

Garancija

Vsi izdelki imajo garancijo v skladu s pogoji proizvajalca. Večina kopalniške opreme ima garancijo med 2 in 5 let. Točne informacije o garanciji lahko dobite pri naših svetovalcih, vsak artikel pa ima pogoje garancije skupaj z garancijsko dobo vložene v škatlo (v kolikor je v škatli ni, naj obvestite in vam jih priskrbimo).

Garancijo lahko potrošnik uveljavlja za izdelke, za katere je obvezna garancija, kot jo določa Pravilnik o blagu, za katerega se izda garancija za brezhibno delovanje (UL RS, št. 14/12).

V garancijskem roku lahko potrošnik od garanta zahteva: brezplačno odpravo napake; če odprava napake ni možna v skupnem roku 45 dni, lahko potrošnik zahteva zamenjavo za nov brezplačen izdelek oziroma vračilo kupnine.

 

Reklamacije in stvarne napake

V primeru reklamacije opreme, ki je že vgrajena, se najprej obrnite na mojstra, ki je material vgrajeval. V kolikor mojster ugotovi, da gre za reklamacijo blaga, ne vgradnje, se obrnite na nas.

Reklamacije na položeno keramiko ali vgrajeno blago niso možne. Reklamacije se ne upoštevajo za nekvalitetno in nestrokovno vgrajene elemente – blago mora vedno vgraditi strokovno uposobljena oseba.

Artikle morate pregledati pred prevzemom in montažo. Reklamiran artikel morate vrniti v originalni, nepoškodovani embalaži/škatli. Reklamacije fizičnih poškodb na že montiranih artiklih niso mogoče.

Reklamacije upoštevamo v zakonskem roku. V primeru uveljavljanja reklamacije prosim upoštevajte postopek, predpisan na naši spletni strani https://www.vistra.si/sl/content/storitve/reklamacije.html. Reklamacijo naj poda plačnik materiala oz. tisti, na katerega se je glasil račun (npr. če je bil plačnik izvajalec, naj reklamacijski zapisanik izpolni izvajalec).

Nepoznavanje standardov preverjanja kvalitete oziroma ustreznosti artiklov ni osnova za reklamacijo.

Ponudnik nosi odgovornost za stvarne napake na izdelkih, kot so:

  • izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
  • izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila ponudniku znana oziroma bi mu morala biti znana,
  • izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane. 

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnih koli ponudnikovih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal ponudnik s predstavitvijo izdelka, navedbami na samem blagu ali z oglaševanjem. 

Obraba izdelkov, ki je posledica uporabe, ne šteje kot stvarna napaka.  

Kupec lahko stvarno napako uveljavlja 2 leti od nakupa. Izdelek mora reklamirati v roku 60 dni od odkritja stvarne napake. Reklamacija mora biti pisna in poslana preko e-pošte na naslov igor@vistra.si – postopek je opisan na https://www.vistra.si/sl/content/storitve/reklamacije.html. Reklamacija mora vsebovati navedbo izdelka ali več njih, natančen opis napake, ki jo reklamira, in kopijo računa.

Kupec mora omogočiti ponudniku, da izdelek pregleda. Ponudnik mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen.

V primeru upravičenosti reklamacije ponudnik kupcu ponudi odpravo napake na blagu ali vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako ali zamenjavo blaga z novim brezhibnim blagom ali vračilo plačanega zneska. Ponudnik ne krije stroška vračila reklamiranih izdelkov, če ni bila ugotovljena napaka iz ponudnikove strani. 

Če so dostavljeni napačni izdelki, kupec vrne dostavljene izdelke, ponudnik pa jih brezplačno nadomesti z ustreznimi. Strošek zamenjave izdelka nosi kupec sam. 

Nepisano pravilo oz. standard za preverjanje ustreznosti materialov je ocenjevanje izdelkov z razdalje cca 1,5 m, razen če ima proizvajalec svoje strožje standarde. O teh se pozanimajte pri svojem prodajalcu oz. svetovalcu.

 

Pritožbe in spori

Vistra d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se v primeru težav kupec lahko poveže preko e-pošte. Vistra d.o.o. sprejema pritožbe na e-naslov info@vistra.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik si po najboljših močeh prizadeva, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

 

Popusti in darilni boni

Popusti so jasno navedeni ob izdelkih (ti so lahko iz zaloge ali naročeni po naročilu). Popusti se med seboj ne seštevajo in jih ni mogoče spremeniti v denarna izplačila. Če kupec izdelek kupi pred znižanjem, ni upravičen do dodatnih popustov, četudi so znižani enaki izdelki. Popusti veljajo v določenem časovnem obdobju in do razprodaje zalog, razen če je javno objavljeno drugače. Ponudnik si pridružuje pravico, da zaloga določenega izdelka v času trajanja popustov poide in ga ni več možno dobaviti.

Darilne bone ponudnik izdaja za poljubne zaokrožene zneske, lahko so izdani v fizični ali elektronski obliki. Kupec darilni bon uveljavlja tako, da ponudniku ob naročilu sporoči izvirno kodo darilnega bona. Darilni boni niso prenosljivi in jih ni mogoče zamenjati za denarna izplačila. Za nakupe, ki so nižji od vrednosti darilnega bona, ponudnik ne vrača razlike. Pri nakupih, v katerih je znesek višji od vrednosti darilnega bona, je možno doplačilo. Darilni boni so časovno omejeni in veljajo 2 leti od dneva nakupa. V primeru kraje, izgube, uničenja ali uporabe brez dovoljenja darilni bon ni nadomestljiv.

 

Odprodaja eksponatov

Garancija ne velja za artikle, ki se odprodajo kot razstavni eksponat. Stranka je pred nakupom opozorjena, da gre za razstavni eksponat in je iz njene strani tudi pregledan. Artikli, ki so razstavni eksponat, so kupljeni po principu videno - kupljeno, zato kasnejše reklamacije niso možne.

 

Svetovanje in izris kopalnice 

Strankam ponujamo svetovanje in izrise po paketih, ki so skupaj s pogoji predstavljeni na naši spletni strani www.vistra-butik.si/sl/shop/svetovanje/.

Oglaševano »brezplačno svetovanje« pomeni, da plačani znesek za svetovalni paket odštejemo pri nakupu oziroma znesek vrnemo naročniku na TRR. Pogoji vračila so opisani pod posameznim paketom na prej omenjeni spletni strani. V primeru, da naročnik pri ponudniku ne kupi kopalniške opreme in keramike, kot je predvideno v pogojih paketa, se plačani znesek šteje za plačilo za opravljeno storitev, izvajalec storitve pa je upravičen plačano kavcijo obdržati.

 

Načrti

Strankam lahko pripravimo (proti doplačilu oz. v okviru paketov arhitekturnega svetovanja brezplačno) načrte kopalnic z merami, sheme polaganja za keramičarja in inštalacijsko mapo sanitarnih elementov za vodovodarja. V kolikor potrebujete zgoraj navedene načrte, kontaktirajte svojega svetovalca. V primeru nejasnosti ali nepoznavanja artikla naj nas mojster kontaktira in mu bomo priskrbeli ustrezno tehnično pomoč.

 

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik za nedoločen čas hrani osebne podatke kupcev: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in arhiv komunikacije s ponudnikom. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (dostavo naročil, pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani tretjim osebam.

 

Splošni pogoji poslovanja veljajo od 1.8.2023.